Уже знане на кафедрі творче об’єднання «уТЮЖок» (театр юного журналіста), організоване шістьома студентками-третьокурсницями знову показало «як це роблять».
Члени «уТЮЖка» підготували творче заняття з предмету «Журналістський менеджмент». Вони розіграли сценки співбесіди одного претендента із представниками реальних ЗМІ: польської «Gazeta Wyborcza», американського каналу NBC, білоруської газети «Звязда» та російського телеканалу «Дождь». Роль інтерв’юйованого зіграв спеціальний гість… викладач Максим Балаклицький. Він спеціально робив типові помилки, аби аудиторія засвоїла правила поведінки на співбесіді та отримала корисні поради. Серед «фішок» виступу – характерна поведінка представників різних країн та мовні приколи.
Відеозапис дійства: https://www.youtube.com/watch?v=9i8GWMyHIiM&feature=youtu.be
Уривок з виступу:
Євгенія, представниця білоруського ЗМІ (до Максима Анатолійовича): О, выбачайце! Не одразу вас помітила з цими цяльпуками! Пра што піша наша газета?
(до аудиторії): Важливо добре знати про те, чим займається компанія, в якій ви бажаєте отримати місце. Така обізнаність показує вашу зацікавленість і мотивацію на роботу саме в цій компанії.
Нагадаю, що кафедра журналістики запам’ятала «уТЮЖок» з виступів на предметах:
«Стилістика української мови», викладач О.М. Гурова – пародія на шоу «Голос країни» з елементами філології – «Стилос»;
«Історія української журналістики», викладач Н.В. Нечаєва – презентація стилізованого видання XIX ст. «АдамантЪ»;
«Основи рекламної діяльності», викладач Л.М. Хавкіна – концепції власних рекламних кампаній (термокружка «Warmanizer», серія соціалок «ЗОЖ»).
Світлана Приступа