«Навчитися писати краще, за потреби десять раз переробити, але ніколи не писати погано», – до alma mater завітала власниця копірайтингового агентства Юлія Семененко

14724079_1207642379310473_2090633926_oУ межах курсу «Економіка й організація ЗМІ» студенти-журналісти поспілкувалися із Юлією Семененко, власницею сайту text-shop.com.ua. Зі стін Університету дівчина вийшла 2011 року. Мала би стати журналісткою, але, врешті-решт, знайшла себе у бізнесі.

 Від початку дібрати влучні слова, які змусять прислухатися, – риса, як виявилось, притаманна не тільки журналістській професії. «Одна людина сказала мені, – ділиться з четвертокурсниками Юлія Семененко, – що найскладніший період – це вік з 21 до 27 років, коли не знаєш, хто ти і яку користь можеш принести суспільству».

Закінчивши бакалаврат у 2010, дівчина обрала заочне відділення магістратури, щоб працювати за спеціальністю у столиці. В Києві випускниця не оминула можливості підвищити кваліфікацію, відвідуючи курси звукорежисерів в «Укртелерадіопресінституті». Згодом влаштувалася сценаристом у соціальний проект «Під прицілом» на телеканалі ICTV. Переглянувши її перший сценарій, редактор вздовж і впоперек покреслив тридцять сторінок. Проте перша невдача ентузіазм не загасила, і майже жодної зірки українського чи російського шоу-бізнесу не пройшло повз неї без інтерв’ю. Досвід дозволив на «відмінно» захистити диплом з теми «Написання телевізійного сценарію». Що телебачення – справа не для неї, Юлія переконалася, коли допомагала художнику-постановнику в проектах телеканалів ТЕТ і ТРК «Україна». Бюджет вимагав обмеження кількості знімальних днів, а посада – максимальної рухливості за однієї години на сон щонайліпше.

Бажання пробувати нове спонукало дівчину змінити сферу діяльності. Тоді ж вона свідомо взялася за англійську й протягом року навчалася в American English центрі. Знання мови відкрило можливості співпраці з міжнародним порталом MGID.com.

У 2012 році Юлія вирішила повернутися до Харкова, а наступні два роки працювала з сайтами на порталі Rychag.ua, пізніше займалася просуванням у соцемережах IT-холдінгу IBS Group та інтернет-магазинів Rezina.CC, Kinder.ua та Masterok.ua.

У 2015, після закінчення курсів «Основи підприємництва», створила копірайтингове агентство і сайт text-shop.com.ua. Копірайтинг – професійне написання текстів, які рекламують чи популяризують товар, послугу, людину або ідею. Зараз студія підприємниці працює із україно-, російсько-, англомовними текстами, надає послугу SEO-копірайтингу, тобто збільшення кола пошукових запитів, рерайтингу – перефразування написаного, передбачає можливість редагування та перекладу. До її команди входять копірайтери і перекладачі не тільки з Харкова, а й з інших міст України та Німеччини.

Копірайтер, на думку власниці агентства, має бути грамотним, старанним, готовим переписувати та редагувати. Сьогодні Юлія прагне вивести професію копірайтера на новий рівень, довести її цінність та завоювати повагу до діяльності інтернет-письменників, тому що така діяльність вимагає не тільки часу й таланту, а й відповідної підготовки та освіти.

Богдана Кужильна

14625758_1207637632644281_1738064935_o