Випускниця відділення журналістики Каразінського університету Ольга Висоцька понад сім років успішно займається діяльністю у сфері коммунікацій та зв’язків з громадськістю.
За цей час вона брала участь і самостійно організувала кілька десятків прес-конференцій та іншіх заходів для ЗМІ у компаніях різніх сфер та масштабів.
У своєму блозі Ольга підготувала спеціальний гід з підготовки та проведення якісних прес-заходів. Як приклад такого прес-заходу розглянуто “спеціальний захід” легенадарного британського гурту Depeche Mode, який нещодавно відбувся у Мілані (Італія).
Цей гід буде цікавім як для починаючих піарників і працівників прес-служб, так і для молодих журналістів, які ще тільки почали знайомитися з культурою участі у спеціальних заходах для ЗМІ.
Ознайомитись з матеріалом можна тут.