24 вересня 2018 року у межах нового для відділення журналістики навчального курсу «Спеціалізована преса», який викладає ст. викл. Л. А. Копилова, відбулося відкрите заняття на тему «Рекламування науково-технічної продукції для професійної аудиторії», яке відвідали Л. М. Хавкіна, Л. І. Теодорська. Студенти 3-го курсу презентували ті технічні новинки і розробки, які видалися їм найбільш актуальними, ужитковими та популярними.
Об’єкти презентування виявилися максимально різноманітними: настільні LED-лампи (А. Колодько), електрочайники (Ю. Кирпич), телевізори (Р. Дяченко) та м’ясорубки (Л. Пасмурова) найновішого покоління, електричні зубні щітки (О. Ілюніна) тощо.
Складність і актуальність завдання полягала в тому, щоб поєднати оперування складною науково-технічною інформацією, цифрами, результатами наукових досліджень зі здатною зачепити увагу подачею, легкою для сприйняття аудиторією. А також у тому, щоб, створюючи рекламно-презентаційний текст, не налаштуватися на звичний для всіх формат рекламування будь-чого для масової аудиторії, а уявити аудиторію фахівців, яких зацікавлять найтонші нюанси пропонованих науково-технічних розробок. Загалом студенти із завданням впоралися, рівень чого й відбився в отриманих ними достатньо високих балах.
Кафедра журналістики.
Фото: Альона КОЛОДЬКО.