20 березня у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна відбулася лекція “Жизнь после университета: куда пристроить свой талант?”. Спікером став випускник соціологічного факультету Каразінського Микита Бондарев.
Сьогодні він обіймає посаду директора з розвитку у київській стратегічній компанії FRESHPR. За його плечима співпраця з великими міжнародними та українськими компаніями (наприклад, Carlsberg Group, Нова пошта, Філіп Морріс Україна), приватними особами та безліч кейсів, які стали неабияким досвідом.
Присутні на лекції дізналися про переваги та недоліки роботи в агентствах і компаніях, що займаються піаром, а також кілька лайфхаків для успішних співбесід.
Головними критеріями відбору на посаду до рекламного агентства, на думку лектора, є не твоя спеціальність в університеті, а готовність працювати з великими об’ємами інформації та з різними сферами діяльності, мозок та наявність логічного мислення.
По завершенні заходу студенти мали можливість поставити Микиті Бондареву свої запитання щодо початку кар’єри у PR-сфері, щодо його професійного шляху й подякували за корисну лекцію.
Юлія Кирпич – студентка 3 курсу кафедри журналістики
Фото: Світлана Ізюмська