11 листопада відбулася онлайн-зустріч другокурсників відділення журналістики зі Світланою Шкурай, SMM–менеджеркою Громадського радіо. В рамках курсу «Основи радіожурналістики» спеціалістка з інформаційних кампаній в соціальних мережах провела лекцію на тему: «ЗМІ у соцмережах: правила гри».
Гостя розповіла, що працює на Громадському радіо як контент-менеджерка понад п’ять років. Світлана Шкурай брала участь у різноманітних проєктах про захист довкілля, жіноче здоров’я, історії людей на тлі суспільно-важливих подій тощо. Наразі вона займається розвитком і залученням нової аудиторії до Громадського радіо у соціальних мережах.
Спеціалістка з проведення інформаційних кампаній зазначила, що за даними Internews Ukraine станом на 2019 рік 68% українців упродовж місяця використовували саме соцмережі для отримання новин. Таким чином, просування медіа в соціальних мережах стало нагальною потребою.
За словами Світлани, особливостями присутності ЗМІ в соцмережах є конкуренція з величезною кількістю різноманітного контенту від розважального до рекламного, постійне дотримання журналістських стандартів і пошук нових форматів. Студенти під час дискусії також зазначили проблеми сприйняття соціальних мереж лише як відпочинку, домінування візуального сприйняття інформації та можливості перенесення радійного контенту на інші платформи як YouTube.
Світлана Шкурай поділилася корисними ресурсами, зокрема сайтом Stopfake, пабліком у Facebook «По той бік новин», подкастами Громадського радіо «Детокс», онлайн-інтенсивом «Media Boost 2.0», які на сьогодні їй надзвичайно допомагають у роботі. Експертка завершила свій виступ словами: «Поки ви студенти – молоді журналісти і журналістки дивіться різні джерела, сайти й організації, про які ми говорили, тому що вони пропонують найголовніше – можливості. І можливо, ви зможете реалізувати власний проект або потрапити в компанію таких же мотивованих і активних людей».
Відеозапис лекції: https://youtu.be/LRFYBkB2bZ8
Жидкова Дар’я, студентка 2 курсу
відділення журналістики